Děkuji Lukáši
5. PEČEŤ – JÁ JSEM DOBRÝ PASTÝŘ (JAN 10:11)
(Zjevení Janovo 6:9-11) A když rozlomil pátou pečeť, spatřil jsem pod oltářem duše zabitých pro Boží slovo a pro svědectví, které věrně drželi. A ti zvolali mocným hlasem: „Jak dlouho ještě, Panovníku svatý a pravý, nebudeš soudit a trestat za naši krev ty, kdo bydlí na Zemi?“ A každému z nich bylo dáno bílé roucho a bylo jim řečeno, ať odpočinou ještě krátký čas, dokud se nenaplní počet jejich spoluotroků a jejich bratrů („mí nejmenší bratři“ viz předchozí téma), kteří mají být zabíjeni jako oni.
Kdo budou ty duše zabitých, jsme už popsali v minulém tématu. Bílé roucho (symbol odpuštění a čistoty pozn.) dostanou až tam, pod oltářem (není to oltář, jaký známe z kostelů :), spíše je zde popsán tzv. Intermediální svět pozn.). Nevěsta dostane své roucho a proměněné tělo v povětří při Vytržení. Ona nebude křičet pod oltářem, jí nikdo neřekne, aby čekala na doplnění svého počtu zabitých. Nepřijde na svatbu do nebe zabitím, ale Vytržením. „Pod oltářem“ budou odpočívat duše věřících (křesťanů), kteří zmeškali svatbu v nebi (pošetilé panny – Laodikea). Během vlády Antikrista za svou víru zaplatí životem. Vidíme, že pronásledování pokračuje i po rozlomení páté a šesté pečeti. Svým způsobem je to druhý dopravní „vlakový spoj do nebe“. Vím, že je to těžký výraz, ale na lepší jsem nepřišel. Je velmi nebezpečné pohrávat si s myšlenkou, že pokud nebudu vytržen, „nevadí“, pojedu druhým spojem. Pokud mě Pán Ježíš Kristus nevytrhne na svatbu jako svou nevěstu, mám ještě šanci dostat se do nebe jako mučedník. Tato myšlenka není nebezpečná v tom, že by to nakonec nemusela být pravda. Je nebezpečná právě v tom, že to může být až velmi bolestivá pravda. Ten druhý spoj totiž bude příliš těžká cesta.
Ti první přijdou do nebe Vytržením, ti druzí zabitím. Osobně jsem přesvědčen, že mnoho zanechaných věřících (především tedy křesťanů) si po Vytržení uvědomí, o co pro své volby (kvůli tomu, čemu dali přednost před PJK) přišli a raději ztratí svůj život na Zemi/Nule, než aby měli ještě jednou přijít o nebe. Tak by ho možná ztratili až do konce věku (časového cyklu). Pronásledování zanechaných za vlády Antikrista bude srovnatelné s holocaustem během 2. Světové války. Pro tzv. „demokratický a liberální svět“ je to dnes nepředstavitelné. Avšak v agónii světa po Vytržení a taktéž příchodem celé říše tmy (2. Příchodem Pseudotvůrců) na Zemi bude lidskost člověka velmi otupena. Ve 30. letech minulého století také nikdo nepředvídal holocaust Židů. Naopak, všichni se vzájemně přesvědčovali, že svět něco takového nikdy nedopustí. To, co zažijí zanechaní po Vytržení, je pro nás nyní absolutně neuvěřitelné a nepředstavitelné – taková to budou muka. Obraz světa jako hejna supů prostě nepopíše dost dobře nikdo. Zanechaní, kteří mohli být v pohodě v nebi na beránkově svatební večeři, budou místo toho na zemi hlavním chodem na hostině supů. Bible tvrdí, že takové soužení ještě nikdy nebylo a nikdy více už nebude. Nespoléhal bych se tedy na to, že pokud se dnes někdo stydí za to, že věří v Pána Ježíše Krista (a jsou takoví), potom bude uprostřed soužení jeho nadšený hrdina. Ty dny nakonec PJK zkrátí pro své vyvolené, čímž je v té době myšlen duchovně obnovený Izrael (Matouš 24:22). V Harmageddonu by totiž zahynul celý svět a s ním i všichni Židé. Harmageddon (bitva na pláni Megida), to není jen samotná bitva o Izrael, to je poslední pokus ďáblů (Pseudotvůrců), jak v jaderné válce zničit všechny lidské tvory.
„KDY UŽ, PANE SVATÝ A VĚRNÝ, VYKONÁŠ SOUD ZA NAŠI KREV“.
Na těch, kteří odpočívali „pod oltářem“, je pozoruhodná ještě jedna věc. Po jejich křiku se stane něco, co si neumím vysvětlit jinak, než tak, že Pán Ježíš Kristus jejich křik vyslyší. O celých 8 let uspíší čas svého 2. Příchodu na Zemi. Do té doby jsou všechny pečeti v nebi rozlamovány v cyklech po 9 letech, ale po jejich křiku se další pečeť láme hned za rok. Vidíme to na schématu pečetí, kde je pátá pečeť rozlomena v roce 2033 a šestá hned nato, v roce 2034. Je to samozřejmě pouze domněnka, vybízí však k zamyšlení, že taková změna – zkrácení devítiletého cyklu na jeden rok nastane až po velkém křiku zabitých mučedníků, kteří budou právě o toto prosit. PJK zanechá pošetilé panny, ale neopustí je. Nebudou vytrženy kvůli tomu, že nemají bílé roucho (svatost – nejsou čisté před PJK, nejsou jej hodny, neboť mají při Vytržení mnoho jiných důležitějších věcí tohoto života na starosti, než vydávat své životy k dispozici PJK a jeho evangeliu pokoje). Jsou nahé, ale v soužení světa si koupí zlato ohněm přečištěné a to bílé roucho dostanou v nebi „pod oltářem“. V peci soužení nakonec udělají to, co PJK radil věřícím v Laodikei před Vytržením.
(Zjevení Janovo 3:18) „Radím ti, abys u mne nakoupil zlata ohněm přečištěného, a tak zbohatl; a bílý šat, aby ses oblékl a nebylo vidět tvou nahotu; a mast k potření očí, abys prohlédl.“
Ale mnozí ho poslechnou až v soužení světa.
6. PEČEŤ – JÁ JSEM TA CESTA, PRAVDA I ŽIVOT (JAN 14:6)
(Zjevení Janovo 6:12-16) A hle, když rozlomil šestou pečeť, nastalo veliké zemětřesení, slunce zčernalo jako smuteční šat, měsíc úplně zkrvavěl a nebeské hvězdy začaly padat na zem, jako když fík zmítaný vichrem shazuje své pozdní plody, nebesa zmizela, jako když se zavře kniha, a žádná hora a žádný ostrov nezůstaly na svém místě. Králové země i velmoži a vojevůdci, boháči a mocní – jak otrok, tak svobodný, všichni prchali do hor, aby se ukryli v jeskyních a skalách, a volali k horám a skalám: „Padněte na nás a skryjte nás před tváří toho, který sedí na trůnu, a před hněvem Beránkovým.“
„Hněv Beránka“ je zde reakcí na předchozí křik zabitých „pod oltářem“ – je to reakce za jejich prolitou krev. Rozlomení 6. pečeti rovněž zjevuje, že po ní nastane 2. Příchod Pána Ježíše Krista na Zemi. Ne hned, ale v době po ní.
Text je výtažkem z knihy Sergej Mihál – Vytržení + doplnění Tyrona pod vedením PJK.
Zdroj: Jana Kyslíková – Google+